gajan gajan
6343
BLOG

Zbigniew Girzyński odchodzi z PiS!

gajan gajan Polityka Obserwuj notkę 345

Jeden z czołowych polityków Prawa i Sprawiedliwości poseł Zbigniew Girzyński  złożył rezygnację z członkostwa w Klubie Parlamentarnym PiS oraz samej partii. Wydał w tej sprawie oświadczenie, które zamieścił na swoim profilu na Facebooku. Poseł oświadczył, że do końca kadencji pozostanie posłem niezrzeszonym.

„Zdaję sobie jednak sprawę, że zamieszanie i informację medialne krążące w tej sprawie działają jednak na moją niekorzyść, a bardziej niż rzetelność w tej sprawie liczy się sensacja i skandal, nawet jeśli wywoływany jest sztucznie. Mam nadzieję, że moja rezygnacja z członkostwa w Klubie Parlamentarnym i partii PiS pomniejszy straty wizerunkowe tego ugrupowania, którego program i wizję państwa ceniłem i cenić będę nadal. Do końca bieżącej kadencji sejmu pozostanę posłem niezrzeszonym. Wszystkich, których rozczarowała moja postawa lub jakieś elementy z mojego zachowania w tej sprawie pragnę bardzo przeprosić.”– napisał m.in. w swoim oświadczeniu.

Rezygnacja posła ma związek z zastrzeżeniami dotyczącymi jego wyjazdów służbowych i jest wynikiem przeprowadzonego w Sejmie audytu rozliczeń wyjazdów służbowych posłów.

gajan
O mnie gajan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka